Fjärilar i magen <3

Haft fullt upp därför inget skrivande.

Igår så kom Andreas till mig hämtade honom vid statioen strax efter 7 sedan plocka vi upp Ann också sedan ut till dalsjöfors. Satt hemma hos mig lite och drackoch lyssna musik! Fick dricka mina älskade Rosa Pantern grr ;) Sedan gick vi bort till Jennie & Daniel och tog en massa mer öl. Tjöta skit och drack. Lite singstar med Ramona också ;) Jag vann hihi! Sedan hem igen och hade massa mys.

Idag har det vart riktigt lugnt. Legat nere i soffan och kikat film med mamma och bror. Sedan begav vi oss mot gbg efter 5 någon gång. Svängde förbi syss och lämna lite saker och tog med oss annat hem! Sedan vela vi runt i gbg innan vi kom hem till honom. Va jobbigt att åka ifrån honom :( Han är så sjukt underbar! <3 Har massa fjärilar i magen nu kan jag lova. Tur att vi ses på torsdag igen säger jag bara!

Nu kollar jag Wallander men den är väl snart slut och då blir de sängen.

Andreas är den bästa som finns <3


Kommentarer
Postat av: Ramona

Klart du ska vinna, det är ju dig som vi dra med till idol år 2009 ;-)

2008-12-15 @ 21:31:19
URL: http://ramons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0