God morgon

Har precis vaknat nu och gått upp ur min varma säng. Världens tråkigaste dag känns de som om att det kommer bli regnar ute. Och ja är allmänt trött och grinig idag också. =/

Hade iaf ett väldigt roligt samtal med en person igår, kan inte förstå hur man orkar leva i en lögn? Så patetisk är du. Du är det störtsa misstaget i mitt liv. Vi båda satt där så jävla förbannande men man garva bara istället finns ingen energi att lägga ner på dig mer nu. Tack för den roliga pratstunden N =)

Men men nu ska ja iaf hoppa in i duschen städa mitt rum fixa i ordning, åka och ta en cigg med Mange. Vilket jag skulle gjort igår men ja somnade förlåt :( Sedan kommer de la lite folk hit ikväll massa öl å sånt mumma =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahahaha, tack själv kicki ;)

2008-12-21 @ 01:43:00
URL: http://hejnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0