God morgon alla ;)

Sovit jätte skänt i nattr fick iofs panik när ja vaknade imorse och inte såg Andreas bredvid mig. Hade drömt om honom hela natten så klart ja trodde han skulle ligga bredvid mig när jag vaknade men inte då!! ;)



Han är så fin så :)

Jörgen ringde precis, och nu ska han sälja min lilla pärla :( Den finns inte mer snart och jag ska börja åka buss. Suck jag vill inte :( Man är så bekväm och lat när man fått körkort och aft tillgång till bil... Men vad ska ja göra åt saken jag har inte råd att köpa den och egentligen inte köra den heller för den delen.

Nu ska jag slänga i mig lite frukost hade jag tänkt. Är själv hemma också och de är så underbart så! <3

Jag har saknat min blogg bara skriva skriva skriva de är ju underbart! =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0