Jenny Thorén <3

Aldrig i hela mitt liv vill jag förlora dig. De finns 1 äkta vän för alla människor de finns 1 person man kan berätta ALLT för. Jag har hittat min Jenny du är mitt allt. Hur skulle livet vara utan dig? Du finns verkligen alltid vid min sida och du stöttar mig genom allt likaså som jag stöttar dig genom allt. Det ska vara vi föralltid, för jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. Mitt hjärta skulle sluta slå om inte du fanns, för mitt hjärta de slår enbart för dig och kommer alltid att göra. Du är det absolut bästa som någonsin har hänt mig och ja kommer aldrig låta dig försvinna. 3 år av en JÄVLA massa kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nae, min älskade prinsessa! Blev helt tårögd när jag läste det där! ALDRIG utan dig, vad som än händer! Massa käääärlek <3

2008-12-31 @ 00:56:14
URL: http://jennythoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0