Julafton <3

Nu börjar det bli kväll och denna dagen har vart väldigt bra än så länge.

Igår var vi iaf hos Gunnel och åt middag, mycket gott fick ju lite julklappar och sedan så massa gott julgodis :) Kom hem efter 11-12 någon gång ingen riktig koll fick en hemsk julklapp men jag bet ihop jag försöker vara starkare än någonsin. Tror de kommer bli bra tillslut. Sedan satt jag och Eddie aka Recca och prata i telefon i ett antal timmar. Vid halv 6 började väl vi bli trötta och la på men ja somna inte förän 6 ändå imorse. Tack för att jag fick prata av mig med dig och allt annat det var mega snällt.

Blev väckt första gången 9 imorse men ja somnade om lika fort sedan blev jag väckt igen vid 11 då de Peter Mormor och Ann kom hit. Blev julfika och massa skratt! Sedan massa julmat och efter de åkte vi in till stan och plockade upp TOMTEN aka Lasse. ;) Blev riiiiktigt kul jävlar vad vi skratta Tomte ändå från Göteborg och de hördes vill jag lova.

Nu har vi precis fikat iaf efter att öppnat alla julklappar =)

Vid 8 tiden kommer Jenny 6 Jim hit tror jag =) Blev jätte glad när Jenny ringde och frågade om dom fick komma. Efter det blir det julgrogg hos Hjers =)

Kan ju skriva lite utav allt jag fick idag med ;)

Tomten kom med
Solkort
Presentkort på MQ 500 :-
Björn Borg hotpants
En MASSA pengar
As heta strumpor, de är porr ;)
Godis osv osv...

Lite utav de ja fick iaf me like =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0