Måndag :)

Vet inte vart ja ska börja skriva om mitt liv?

Men i lördags var det iaf en så dryg dag. Var hemma och satt i sängen och degade med datorn i knät. Vid 6 kom lite folk hit men ja åkte till stan och hämtade Jenny och hem till ngn. Hade inte direkt kul så ville bara åka hem igen men fick snällt vänta tills dom ville ha skjuts till stan sedan hem och la mig i soffan och prata lite med folket som var här sedan sängen.

Igår åkte ja till min älskade Hanna. Åkte ner till centrum direkt och köpte hårfärg till henne. Första gången vi färgade blev väl lite sådär men sedan gjorde vi de en gång till och de blev skitsnyggt ;) Fattar inte hur hon vågar låta mig färga hennes hår men som tur va ble de ju great! Ska lägga upp ett kort på henne sedan :) Så får ni säga vad ni tycker. Sedan åkte vi på en utflykt vid 00.00 =) Till västra frölunda. Tog en cigg och åkte hem igen.

Imorse blev man väckt av att Andreas skicka sms, så fick gå upp ur min varma säng så åkte jag hem till honom. Tog några cigg och myste med hans hund ;) De ni... Å ja tror han tyckte om sina julklappar för han fick öpnna dom direkt, han blev en fin julgran =) haha. Sedan åkte ja hem till syss igen och vi hade tjej dag =)

Nu är jag hemma och kollar på mina syskon när dom spela Wii dom sitter och har as kul haha.

Imon ska vi på till morfars fru han var gift med innan han dog. Komplicerat de lät men men dit ska vi imon iaf. Kommer nog bli mysigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0