Ny piercing ;)

Kommit hem från Gbg precis, plocka upp Jenny strax innan halv 9 imorse sedan bar de av. Plocka upp syss och Karin ocg efter de BARBARELLA lätt det bästa stället som finns. Jag fick börja göra min piercing och fick välja mellan stor eller liten stav och självklart tog ja den lilla. Jenny fick titta på haha och hon blev också sugen så hon beställde tid för sin piercing :) På tur var det Hanna de blev jätte fint och jag tror allt hon är nöjd. Sedan gick vi i Nordstan lite Jenny hitta as heta kläder och ja hitta inte ett skit :( synd om mig. Sedan blev de kinamat mumma =)
Kvart i 3 gjorde Jenny sin piercing i näsan och de såg ut att göra ont ont ont :(

Sedan raggarbilen hem till Borås igen. Nu ska ja strax bort till Jennie tänkte jag och rota i hennes garderob efter fina kläder ;)

Ska lägga upp en kass bild med på hur jag ser ut =)

 Syns inte jätte bra men men ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Strax innan halv 9? Haha NEJ, Kicki var seg som vanligt.. strax EFTER skulle jag nog vilja säga =D

2008-12-30 @ 21:31:54
URL: http://jennythoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0