Om du bara visste...

På julaftons kväll blev det att åka till Hjers och dricka massa julgroggar som vi kalla det! Massa gott. Sedan blev det dart jag och Hjers vann. Iofs var det väl mera hans förtjänst än min men det var kul ändå :) Mamma kom och hämtade mig vid halv 4 och jag kan lova att mitt minne svek mig :O

Igår var ja baaakis hela långa dagen men jag tog mig upp och var hos Jenny vid 6 där dom hade julmys. Var trevligt, åkte ut till Dalsjöfors sedan och hälsa på hos Ted skjutsade även dom till Gröhn sedan sen till stan igen. Där vi skulle fått pengar men klart som fan vi inte fick haha irriterande. Får vi dom inte på måndag nu så är det synd om honom :@
Åkte hem till Mange en stund sedan och kika på hans lägenhet så jävla nice :) Tog en cigg och tjöta en massa skit också. Sedan blev det hem och sängen =)

Idag så ska ja till stan med Jenny och shoppa loss =) Får ju passa på nu änna :) Ska ringa mormor och kolla om man får ha hennes bil annars får hon köra mig till bussen eftersom inte mamma är hemma. Dom är i stan och kikar när Jörgen kör. Ska bli kul att få höra hur det gått sedan.



Jag tänker på dig hela tiden =/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bonne , Alkis ? :P

2008-12-30 @ 11:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0