Skoolan!

Sitter i skolan nu har rörligbild men oj vad mycket jag gör NOT! Mamma ringde mig idag för att kolla om ja var vaken! Och de är väl klart att jag var haha! Hon orkade nog inte bara gå upp och kolla! Fick ta hennes bil till skolan fya. Och på rasten ska ja till Jocke på carnes och fråga efter vinterdäck ;) Känns som att det kan behövas? :O

Sedan leta upp graf läraren också och prata med honom! Kika om man kanske får sluta för dagen  ;)

Sedan ska ja hem och städa lite och så sedan åka till pappsen, han är iofs inte hemma förän halv 6 men de gör väl inget! Tar ju bara 5 min därifrån till stationen om man kör som jag gör ;) För där ska ja hämta Andreas klockan 18.00

Sedan åka hem till mig och tvinga han att se idolfinalen med mig, han kommer nog inte bli så glad men han får ställa upp! ;) Ta en öl eller två också!

Kollat på lucia nu på morgonen också och det var riktigt dåligt. Men Anna sjöng jääävligt bra :O Resten kunde man ju lika väl hoppat över.

Ne nu ska ja ringa min syss och kolla vad hon gör för roligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0