Skriva blogg...

Har inte skrivit på en vecka har egentligen inte lust att skriva nu heller men ja vet att många vill! Är det så roligt att läsa om någons liv ;) ?

Förra helgen var det fest och sånt där kul :)
På måndagen åkte ja å Lowisa till gbg och hämtade Andreas så blev de filmkväll med honom. Han åkte hem på tisdagen och efter det så blev de lugnt.
Onsdag sov man torsdag skola + jobb.
Igår var det fredag vilket är väldigt skönt =) Blev knalleland med Camilla efter skolan och sedan mötte ja Andreas igen vid 5. Hem till mig en stund och efter de till Assar och Sophie och kikade på idol. Robin åkte ut :( Ja som varken tycker om Alice eller Kevin... =/ Skulle inte kunna tänka mig att lyssna på någon av dom! Sedan åkte vi till stan och köpte mat sedan åkte ja å Andreas hem till mig och kikade på film sedan somna man i hans famn vid 7 :)

Ikväll har det iaf varit lugnt eftersom ja är så sjukt trött. Får se om de blir gbg imon kanske/kanske inte.

Snart är det jullov och det behöver jag väldigt mycket är så skoltrött så de finns inte. Sedan hoppas man på att man får jobba  i veckan också vill ha pengar! Ingen bil längre heller :( Suck kommer bli jobbigt att behöva åka buss igen till och från skolan men vad ska man göra.

Men på ett sätt är det bra ska försöka spara en massa pengar nu så ja kan köpa det jag vill :) Byta mobilnummer ska jag nog också göra. Massa folk som har mitt nummer nu som inte borde ha det och det är sååå störande att få sms och samtal av jobbiga människor.

Vet inte vad som hänt i mitt liv mer. Inte så mycket en vecka går fort och man hinner inte göra något.

Vill flytta från Borås också! Lämna denna jävla staden och skaffa sig en massa nya vänner och börja ett nytt liv. Alla känner alla och inget är privat! Jag är så trött på allt det. Men ett halvår kvar sedan tar jag studenten och då kan jag äntligen flytta! Bara bestämma vart jag vill flytta och hitta ett jobb i den staden med kanske ;)

Kommentarer
Postat av: MichiiiZz

Du ville ju flytta till KALMAR :D <3

2008-12-08 @ 22:55:45
URL: http://busungeeh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kevin är ju överlägsen

2008-12-09 @ 13:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0