Snart nyår!

Och äntligen så har ja å Jenny fått våran nyår planerad de känns skönt. Var med henne idag och inhandlade lite utav allt vi ska ha =) Kommer bli riktigt mysigt hoppas jag! <3
Sedan åkte vi runt i stan och letade! De gick bra och båda blev glada för de vi hittade ;)
Imon ska vi åka till Göteborg och efter massa krångel med bilar så ska vi åka 740 haha ja som inte kan köra sånna bilar :P så de ska bli intresant kan ja lova. Hämta syss & Karin så ska syss få sin julklapp/present utav mig som är en piercing i naveln, ja ska passa på att smycka ut mig själv lite samtidigt också ;)

Haft de enbart mysigt annars å nu vet ja inte va ja ska skriva mer ;) Mitt liv har blivit lite sådär halv privat =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Toffel

2008-12-30 @ 11:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0