Tro det eller ej ;)

Men jag kan nog säga att det är första gången jag pluggar nu under denna terminen i skolan ordentligt. Jag ligger inte efter men som sagt hoppas på att få lite ledigt imon eftermiddag så man kan hitta på något kul. Så jag är fardig med halva kursen i Graf B nu vilket känns väääldigt bra. Gjort tre stycken bilder eller ja omslag till olika saker. och jag är helt nöjd.

Spelat in en ny låt idag med i skolan. Ja tycker de blev skit kasst men jaja de får duga. Den är svår att sjunga så vad ska man göra? Vollan ska iaf lyssna på den nu och sedan ge mig en massa tipps. För det vill jag ha! Vill ha lite kritik så man vet vad man ska göra bättre eller snarare att tänka på. Ska bli kul å se vad han säger iaf!

Dagen idag har iaf vart bra. Eftersom de va sista torsdagen innan lovet så har vi fikat på alla lektioner och lekt leker haha! Man måste få leka av sig även om man går i trean ;)

Men nu funderar jag på att plugga lite till och efter de ska ja nog slänga mig i soffan och kolla tv och va social med min familj.

MSN = Missförstånd. Jag hatar skiten, men ändå sitter jag där mer eller mindre 24/7 ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0