12 Februari - 5 Dagar kvar =)

Igår var faktiskt en väldigt rolig dag måste jag säga =) Hände massa kuliga saker. Började med att ja va hos Claes på morgonen, låg och myste i hans säng tills de blev lite väl stressigt för han, när han skulle iväg till jobbet. Men ja följde iaf med ner dit och gjorde mig iordning de sista där.
Satt och vänta på Frida 1 timma också =( Segisen, hon fick för sig att hennes kille va en rallyförare, men de är han ju inte ;) Hehe. Fick iaf kaffe av C medans ja vänta på segisen.

Sedan gick vi och tog en kaffe och chokladboll. Jannike Oliver Frida & Philip. där satt vi ett bra tag å de var faktiskt trevligt =) Efter ett tag gick vi till stationen och mötte någon och sedan följde man med Frida hem =)

Efter ett tag tog ja bussen till stan var meningen att ja skulle hem, men hamnade på pressbyrån igen och snacka massa skit med Assar. Haha vi år kinderägg :) Mumms och bara för ja är så liten fick jag leksaken. Tack haha ;)

Sen kom iaf Jenny åkte hem till henne och satt där ett tag sedan hem till mig och käka upp allt i hela kylskåpet. Sedan fick hon alla kort på datorn typ med hoppas hon e nöjd nu ;) hehe va gjorde vi mer? Satt å tjöta massa bara =) My love <3

Jenny funderat mer på uppstoppad eller? ;)

Nepp nu ska ja ut och vänta på att mammsen kommer hem så man får lite "frisk" luft .

Kommentarer
Postat av: Bea

hej fin sida du har :) kolla in nya vår och sommar modet och en massa annat kul på min sida kram

2008-02-12 @ 14:02:14
URL: http://beatricebotvidzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0