16 Februari <3

Sitter hemma nu och tar de rätt lugnt. Får snart börja ladda för kvällen tror jag allt haha, vet inte vad ja ska ha på mig eller något lite jobbigt haha. Vilka stora problem jag har.
Igår hade man iaf kalas för släkten å lite vänner.
Fick en massa roliga saker, massa massa pengar linnen å underkläder å så. Av Gunnel fick jag en raoyer vilket jag tycker va väldigt snällt så första inlägget ja skriver på min egna dator nu hehe (= Kan ju inte bli bättre. Av C fick ja fina blommor och en god drick som ska smakas på ikväll. 6 stycken svarta vinglas med och vin. Glasen e as nice (= Va fick ja mer för kul? Haha tvättkorg å massa sånt av Jörgen, han tycker ja ska börja tvätta haha får la se när det sker ;)

Senare på kvällen igår blev de iaf sing star och de va riktigt roligt. Claes ville inte sjunga till en början men han höll allt i micken med till slut (= Riktigt kul var de tycker iag jag (= Sedan sov sötnosen hos mig, massa mysigt. (=

Ska väl snart in i duschen å så. Kanske bort å prata lite med Jenny å kolla vad dom gör för roligt.

Skriver kanske mer sedan. Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

absolut inte baby

2008-02-16 @ 18:54:43
URL: http://mammafrida.blogg.se
Postat av: Jenny

router heter det ;) du stavade lite fel haha

2008-02-16 @ 19:08:39
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: Badhh

Nej jag är ingen stjärna på att sjunga direkt :P

2008-02-17 @ 20:07:37
URL: http://badh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0