20/2

Kom precis hem från stan nu, började dagen med att försova mig sedan iväg till skolan. Efter de blev de körlektion och Chris tycker ja är riktigt duktig och att de verkligen märks att ja vill ha mitt kökort, så han tror detta kommer gå fort =) Vilket jag med hoppas på såklart! Efter de så blev de att möta Johanna, gick till tant grön och fikade och snacka skit i 2 timmar. Va riktigt roligt att träffa henne igen =) Var bra längesedan, får vi göra om väldogt snart tycker jag. Och då får Jennysen följa med också, vi var ju trion haha =) Johanna hade fått liten mage med så gulligt (=

Funderar på att börja med min akademiska uppsatts i samhällen, Jenny vill du göra den eller haha? Orkar inte och de verkar jobbigt =/ Men men ska vara klar om två månader men kanske bäst att göra färdigt den fort så man är ledig sedan =)

Igår var man med Claes hela dagen nästan, åkte hem till han efter tryck lektionen, la mig och vila i hans säng medans han plugga lite teori. Sedan kom han å myste med mig, haha han kunde inte motstå ;) Eller va säger du C? EFter de körde ja försa körlektionen med gick hyffsat men som sagt så väldigt mycket bättre idag =)
Sen till Claes jobb drack kaffe å så tjöta man med Pavo och Pelle. Haha =)

Va ska man göra imon tro? Köra med mammsen lite kanske?

///


Kommentarer
Postat av: Frida

klart jag kan! :] men du går ju i skolan..

2008-02-20 @ 22:32:42
URL: http://mammafrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0