25 Februari

Skola skola skola, de är tråkigt måste jag säag, men har iaf haft körlektion idag också, gick bra tycker jag nog allt haha.

I lördags var de party i Ulricehamn, hade riktigt roligt och tack för lånet av kläderna Jenny de blev snyggt som fan =)
När vi kom dit fick vi champange stavas de så Haha? Efter de världens goaste mat och efterrätt. Sedan blev de dans och gratis dricka i baren. Haha fick vara DJ ett tag också gick hyffsat bra och om ni frågar mig blev musiken hundra gånger bättre =)
Efter en lång kväll av festande så åkte vi iaf hem, gott och sova då kan jag lova (=

Igår satt man bara hemma och slöade, spelade lite också haha.

Efter skolan blir de em till Claes, tänkt låna hans dator lite också och kanske fixa en inlämning te skolan får se vad jag orkar...

Nepp 40 min på mig nu att göra en tidning moaha ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0