3 Februari

Jaha sitter vid den gamla datorn nu, och kikar lite allt möjligt, tänkte passa på att skriva lite här också.

Åkte hem från pappa runt halv 3 igår tror jag de var. Ja skulle hem och leka med Jenny men de blev aldrig så, så kändes som ja hade kunnat stanna kvar där tills idag för de hände ändå inget roligt igår. :(

Idag har ja iaf varit duktig har städat min garderob med hopp om att hitta min tröja som är borta men den fanns inte där =( Får se vart nästa ställe blir ja får leta på. Fixat undan alla skivor som låg överallt i mitt rum med. Va fan ska man med allt till haha =/

Vad ska ja göra nu då? Tänkte plugga lite teori och kanske fixa över lite bilder till min dator, sånt man vill ha för sig själv =)  Vi får se vad ja orkar.

</3

Kommentarer
Postat av: Ida

Du har väl ingenting hemligt på din dator hemma? ;)

2008-02-03 @ 20:43:50
URL: http://iiidanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0