4 Februari

Kom precis hem från stan nu, har verkligen varit en rolig dag idag måste jag säga. Började med skola imorse till 13.40. Dagen gick väldigt fort. Efter de skulle ja gått till körskolan med Lowisa men blev ändring på de och var i stan med Frida. Hade väldigt roligt. Började med att gå till donken. Jag tog bara en cola medans Frida åt, sen fick jag vara bära Philip som inte vill ligga i vagnen. Men de va mysigt, så go liten bebis, och massa söt med. Sedan gick Frida och shoppa loss och jag och Phille följde glatt med, vi fick säga vad som var fint och inte. Tyckte iaf vi gjorde väldigt bra val. Sedan lyckades Frida & Philip missa bussen, han är ju inte snabb den lilla pojken så han släpa fötterna efter sig när mamma hade brottom. ;) Men då blev de iaf en kaffe på viskan. Tack Frida =) Efter de kolla vi på ännu mera saker som Fridas plånbok gillade. Och självklart var hon nära på att missa bussen IGEN! Men denna gången var de springa =) Så dom han. Va jätte kul att få vara med er idag. Har saknat de.

Sen gick jag till körskolan iaf, gjorde två prov så nu återstår de bara 5 stycken =) Kanske närmar sig körkortet sakta men säkert =) Gick till Claes sedan tänkte köpa cigg´, men blev att ja stanna lite längre där. Eller kanske väldigt mycket längre. Ja lyckades missa bussen 4 gånger och mamma börja undra vad vi pyssla med haha. Men de va trevligt de med. Sorry att ja störde sålänge ;)

Nu sitter ja iaf här hemma ska snart hoppa in i duschen och hoppas på att ja får koder utav Frida =)

Imon blir de skola och träffa Claes? Kanske ;)

Träffa Alex imorse också ju =) Mycket trevligt, sen Emelie med i stan. Hon ska också få en liten bebis. I Mars/April =) Mycket roligt.

Nepp om man ska duscha kanske?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du får ta och skaffa körkort snabbt så att du kan köra mig =)
Har du fått igång ditt internet hemma nu?
PUSS

2008-02-04 @ 23:34:33
URL: http://jennythoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0