5 Februari

Sitter i skolan nu, vet inte riktigt vad det är med mig är väl en såndär svartsjuk jävel. Bryr mig om allt ja inte ska bry mig om, bryr mig om små jävla saker som jag egentligen inte ska bry mig om som bara är trams, men jag gör det ändå. Jag är känslig när det gäller allt. Speciellt det. Och du vet ju de så jävla väl. Varför gör du ens såhär? Visst vi skulle glömma allt som hade med DET att göra, men de är så jävla mycket enklare sagt än gjort och just nu så blir ja idiot på allt.

DU är ful och äcklig! =)

Har iaf tryckt på min tröja idag blev hyffsat iaf något posetivit.
Sen är du glad och det gär mig glad =)

Vinterjogg sen på idrotten fy fan ja orkar verkligen inte... =/

Hem och grejja vidare med min dator får de nog bli sedan.

Kanske skulle till Claes efter skolan och ha de mys, men han har inte svarat så får la se vad de blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0