6 Februari.

Denna dagen kunde nog inte börjat bättre... =/ Började hemma med att ja kanske sov lite för länge och datorn lockade lite mer än att gå upp. Sedan blev de lite tjaffs med Malin, vilket även gjorde henne arg.
När man iaf går till bussen blir man nedskvätt och pissblöt. Fy vad arg ja blev =(
Kommer till skolan och Iv-valen till 3an börjar krångla. Nu vet jag inte alls vad ja ska välja :( Något förslag?
Sen säger Lowisa att hon inte kan följa med utomlands. =( Lessen blev jag då. Nu kan inte ja heller åka utomlands, inte själv med massa killar inte.
Ja vad ska hända mera idag?

Efter skolan ska ja iaf till körskolan hade ja tänkt och sedan vara med min Jenny <3

Början på denna dagen har fått mig sur =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0