7 dagar kvar =)

Har inte gjort så jätte mycket idag faktiskt. Tagit de hyffsat lugnt. Kollat tv sedan käka mammsen och jag pizza med. Vid tre kom syskonen hem igen, då blev de lite kaffe sen gick ja å äldsta bror ut och gick =) Var väl ute i ca i en timma. Kändes väldigt skönt när man kom in igen och nu blir de ut imon igen.

Ska hoppa in i duschen väldigt snart Heppe ska duscha först bara. Och ikväll så ska jag kolla på Wallander. Älskar dom filmerna och nu var de ett tag sen man kollade på dom så kommer förhoppningsvis inte ihåg dom ;)

Imon är första dagen på lovet och vad ska mangöra på den dagen? Kanske till körskolan en sväng, ut och gå med lillebror, kanske träffa C, har iofs inte frågat han än men men ;)

Har ni haft en bra helg?


Kommentarer
Postat av: Christopher

Har kollat Wallander precis och nu ska jag sova! Imorgon ska jag köra lite i GBG sen till Jönköping! Sen ska jag till skolan och plugga för första gången till CE! Skriver på tisdag får se om jag hinner få in något på
en halv dag? Men men nu ska jag nanisa! Kicki kicki liten :p

2008-02-10 @ 23:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0