7 Februari

Och 10 dagar kvar tills jag fyller 18. Längtar jag eller längtar jag inte ´hmm haha de är frågan.

Har varit ledig idag och det har varit väldigt skönt, fick sova hur länge man ville och sedan gick man upp och tog de lugnt. Duschade osv, efter de åkte jag till stan gick till körskolan och gjorde lite prov men de gick inge bra :( Va där med Claes men de gick la inte så bra för han heller ;) Men men, vi får kämpa på.

Skulle varit med Jenny också, men inte blev de så =( Så ja ´va med på Claes jobb en stund sen missa ja bussen hem också men orkade inte gå tillbaka och störa han mer. Han börjar nog tycka ja e jobbig haha.

Men men...

Någon som vill följa med mig till Ayia Napa? snälla... 2 veckor i värmen =)

Ne nu ska ja kika tv igen...

Tycker om dig </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0