Jaaa!

Mycket bra dag idag även om skolan började igen efter ett underbart lov.
Efter att Jenny å alla dom gått hem igår så blev de kolla Wallander och sedan kröp ja ner i sängen å tjöta med Claes en stund på msn, kunde inte somna var aldeles för nervös kan jag lova. Vakna i morse iaf helt klar vaken, blev en lång dusch å massa go frukost hehe sen kom mormor å hämta mig å skjutsade mig till bussen. Var som ett jävla asplöv hela morgonen, gick iag till vägverket och gjorde uppskrivning, och ja klara den haha så jävla glad jag blev (= Trodde aldrig att de skulle gå men 55 rätt fick jag iaf vilket jag är väldigt nöjd över (=
Så nu har man bara körningen kvar vilket jag tror kommer bli svårast :( Men de är väl bara kämpa på.

Skolan idag var inte så länge gick bara på en lektion och de räckte, bra början hehe. Ja å Camilla har suttit massa is olen idag med, härligt. Är ju fan varmt ute. I skuggen här är de iaf 11 + vilket är sjukt för att vara februari, eller har ja fel?

Får se vad man ska göra sedan är ju värsta glad idag och vill verkligen inte sitta hemma :(

Du gör mig så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0