Kväll med Skrutten <3

Har vart med Jenny ikväll, alltid roligt, åkte ut till Frida lite satt där och prata lite sen blev vi iväg skickade. Då åkte vi till statoil köpte dricka å så. Sen tvinga vi in oss på kaffe hos Mell. Fick fixa kaffefilter först haha. Men de va gott med kaffe (= Satt kanske där en timma cirka. Tjöta massa skit. Sen åkte vi hem till mig igen bytte bil och nu sitter jag här och slöar.
Borde sova är trött men ja är lat och orkar inte gå upp för trappan och lägga mig.

Fick träffa Claes lite fort med. Hehe de är ju så viktigt för er att ni vet om de menar jag haha =)

Nepp sova lite nu kanske, imon blir de fan körskolan och efter de umgås med familjen på kvällen, får se va vi ska hitta på.

Fest på lördag =)

Kommentarer
Postat av: Mellisch

Ah, den första som läser detta inlägg troligtvis, din blogg är lika populär som en dildoattrapp i bakhuvvet! Aja, ni var la välkomna ? Varför tror du ens att ni tvingade er in...

P.s. 25 nej betyder nej.. inte sure m8 glid in! ;D

2008-02-14 @ 22:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0