Kvällen...

Har varit en ganska skön kväll ändå måste jag säga, jag och mammsen åkte och solade vid 6 tiden eller något gjorde sig fräsch och åkte hem och satte sig vid tvn, efter ett tag kom man ju på att ciggen var slut med men snälla teddan skjutsade till tårpilen så jag fick köpa =) mycket snällt.
Sedan hem igen, kollade lite på lets dance tycker inte de är bra men de får duga. Jenny ringde och tjatade på att jag skulle följa med till Frida men orkade verkligen inte det idag.
Sen blev de att man gick bort till grannen Jenny vid 11 tog någon cigg ihop och provade kläder, fick låna lite snyggt till imon =) Kommer blir riktigt nice måste jag säga haha lovar å visa kort ;)
Sedan var dom så snälla så dom följde mig hem inte för att de är långt men hunden behövde gå ut också.

Nu ska ja snart krypa ner i min goa säng kommer bli skönt ska sova lääänge imorgon kan jag lova =)

Linus dumma dig som tog med dig gitarr hero ;) Din buse, jag vill med spela men nehe då de kan jag ju inte nu.



Tycker om dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0