Ny Dator =)

Sitter hemma hos pappa nu med Ida, Ida ligger i sängen och börjar bli trött men ja e väldigt pigg hihi.
Kom ner till pappa vid halv 6 han hämtade oss vid tåget för lata som vi var orkade vi inte gå ;) Haha, åkte hem lite fort och efter de så åkte vi till Sisjön för att köpa min dator som jag fick i tidig födelsedagspresent av pappsen =)

Min dator är så söt så, och väldigt bra tycker jag =) Min cam e väldigt rolig, så när ja väl kommer hem å har internet så får ni inte skratta för de har jag och Ida gjort tillräckligt mycket idag kan ja lova.
Håller på att fixa lite musik på den just nu.

Funderar på om man kanske ska dra en film å käka lite chips? =) hehe.

Ne men iaf va social mot Ida igen =)

Och Ann ja ska gifta mig med han jag lovar =)

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja e nog lite trög... Men i alla fall.... Du e snygg... Nästan lika snygg som moster... Puzz

2008-02-02 @ 13:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0