Onsdag och längtar efter helg...

Sitter i skolan nu, har visst inte mycket kvar i denna kursen vi läser nu heller. De börjar märkas att sommarlovet närmar sig. Känns så skönt så. Ska söka lite sommarjobb idag när ja kommer hem och de där extrajobbet också. Så får vi se vad som händer.

Men nu vill jag ha lördag, då blir de Skara & massa party med min bästis Niclas ;) och en såndär Badhboll. Kommer nog bli mycket trevligt tror jag, träffa lite gött folk och ha så jävla kul. Sen ska ju jag få sminka Assar & Claes med haha och ja nu har ni nästan lovat de så tro inte att ni får ändra er ;)
Vet att ja skulle gått på krogen med dig i helgen Jenny men de kommer fler lönehelger och de i Skara är faktiskt inte var och varannan dag.
Men iaf paaarty med boysen =)

Ne jobba lite mer nu så man inte kommer efter! Fan va ja har börjat bli duktig på att plugga, tror ja slått i huvudet eller något =/  haha. Men va fan de är göttans och gör man allt direkt blir man ju massa ledig sedan =)

Vänner är tusen gånger bättre än kärlek. Tänker mer posetivit på allt detta nu än för bara någon dag sedan, men kan ju vara för att jag vet att vi alltid alltid kommer vara vänner. Älskar dig vännen <3

Nepp röka lite nu sen fortsätta Puss på er (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0