Trött =(

Vad jag har varit duktig idag =) Först skola och sånt, hade tryck imorse och det är verkligen alltid lika roligt, gjorde några böcker idag och innan vi fick ihop allt var lektionen slut haha. Efter de blev de lite svenska och arbetsmiljö sen idrott hade dans vilket var rätt roligt våran dans e as snygg hahaha. Eller va säger du Jonas ;)

Sen blev de raka vägen hem, är barnvakt nu och har ÄNTLIGEN gjort klart min historia inlämning, så jävla gött =) Tänkte ja ska ducha nu och efter de börja på min andra inlämning som jag med vill få klar så fort som möjligt =) Men den är så betydligt mycket svårare måste tänka på ALLT man skriver och ja fy fan... Men en bit på vägen vill jag komma idag i alla fall.

Va ska man hitta på imorgon då? Fortsätta plugga så man kan leva livet lite kanske och slippa sitta och skriva och tänka så mycket? Hade varit gött. Men i alla fall, i april är två kurser avklarade och de kan ju inte bli mycket bättre. Två av dom tråkigaste också =)

Fixa extrajobb med så man får pengar kanske? Hmm ja vi får se har mycket som snurrar i huvudet nu haha =)

Nepp va ska ni hitta på i veckan då? =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Bara gå i skolan och så. Ska ju till Borås imorgon. Var synd att vi inte kunde ses, men vi får ta det en helg framöver när inte alla helger består av jobb.. Krogen? :D

2008-02-27 @ 00:23:15
URL: http://iiidanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0