Turdag =) ?

Började imorse med att ja missa bussen, eller ja ? Jag han ju med den eftersom Danbo åkte förbi mig och var snäll och plocka upp mig så jag fick skjuts till samhället och kunde ta bussen därifrån ist. Skoldagen började med ett prov som jag tycker gick hyffsat bra och öva på de kunde man inte heller men jag tror de gick riktigt bra ändå (=

Sen var de låång håltimma till nästa lektion så ja å Lowisa gick till stan köpte varsin lott men de va bara Lowisa som vann ;) Skitunge haha. Gick upp till körskolan gjorde mina två sista prov så nu är det uppskrivning nästa =) Hoppas verkligen att ja kommer klara de. Längtar efter den dagen mycket nu, spec eftersom de gick så jävla bra på sista jag gjorde =)

Sedan kom Jossan och hämtade mig i stan vi åkte till Dalsjöfors och åt pizza med Markus & David. Sen till hennes gammla "hus" och hämtade posten där. Sedan hem till henne och kollade på hennes fina bil som var väldigt nedplockad men ändå ;) Den ska fixas innan Elmia. =) Längtar dit, och jag vill ha körkort inann så ja kan köra hehe ;) Men då får vi kämpa på ännu mera =)

Nu ska ja snart hoppa in i duschen hade ja tänkt, kommer lite folk hit ikväll, blir väl kanske någon öl och lite spel kan ja tänka mig.

Sedan har jag lov nu med =) Lovet började vääldigt bra måste jag säga wiiho (=

Och det är bara ensiffrigt tills jag fyller år. Tiden går fort ;)

Vilka ska komma med ut när ja fyller år egentligen? Kan alla sluta vela haha?

Nepp ha en underbar fredagkväll my love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0