13 Januari

Vad mycket ja skriver blogg nu för tiden haha :) Men men. I fredags så var man ute och åt med Ida mycket god mat måste jag säga, efter de upp till Simon lite och drack några öl med dom som va där. Sedan stan. Mycket trevligt :)

Igår varen låång dag kändes de som. Började med att mamma väckte mig vi, vi skulle visst ut och övningsköra nice nice. Blev till stan lite runt där hämta jörgen och amelie efter de blev de uhamn. men där va ingen hemma någonstanns så blev att vi åkte till gunnel. Massa goda mackor fick vi där. Mumms. Sedan hem till stefan & My tog en cigg osv sen hem å göra sig i ordning för att sedan åka till moster och festa sönder. Mormor hämtade mamma jörgen och amelie & Tom å Johan hämta mig sedan stefan och my. åkte till stan där festen var igång rejält redan. :) Hade riktigt kul där måste jag säga jag satt och prata massa med Denny (stavas de så :/) Men iaf de va roligt och lilla Daniel blev svartsjuk för att Ann skojja å sa att Denny skulle bli min blivande svärfar så han var tvungen att ta ut mig för att prata allvar :S Haha fya. Efter ett tag kom iaf Jenny Jocke eric å några till & polisen var på besök också så vi fick sänka lite sen gick dom. Och jörgen slänger ur sig komentaren "när ni gått av skiftet så är ni välkommna" dom bara log och gick. Fick present av Hjers med en grogg i tidig 18års present men han skulle försöka komma ihåg att säga grattis. Han e la go. Sen skjutsade mormor hem oss låg bak i bilen över alla. Men Hjers arm va mjuk men fan va illa ja mådde när ja låg så. Fya. Sedan sängen och nu hoppas ja mamma åker åköper pizza =)

Jenny du kan ju ringa mig sedan så kan vi fortsätta prata om allt. Tror allt vi behöver prata ut. <3 Dig

Kommentarer
Postat av: Moster

Stavas Denny,,,, Puss

2008-01-13 @ 22:19:04
Postat av: Martin Hjers

Vem Hjers snackar du om?

2008-11-01 @ 19:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0