15 Januari.

Har inte mer än kommit hem från skolan och så och slängt i mig lite mat. Tänkte plugga lite snart först lite teori kanske och efter de till provet imon. Vart en helt okej dag i skolan faktiskt började med att komma lite försent men Allan bryr sig inte. Ja kom ju iaf. Claes säng va så varm i morse så ville inte gå upp ;) Tryck är faktiskt riktigt kul tycker jag :) Är glad att ja valde de och inte något annat. Lärde oss massa om offset maskinen osv.

Igår var man på teori den gav kanske inte så mycket men plugga ju lite också iaf duktiga jag :) Efter de åkte jag hem till Claes. Vi var väldigt hungriga så blev att vi åt tacos men ja fick ju gå och köpa allt men de var de verkligen värt för massa gott blev de. Kolla på någon halv bra film sen pluggade jag, förlåt om jag var tråkig. Sen mys :) Va hos Ann igår med och fick massa godis ;) Ann dom gula smakar helvete bara så du vet ;)

Imon blir de teori igen och plugga yterligare lite till.

Måste säga Grattis till min Lowisa idag med som fyller 18 =) <3 Hoppas din dag är kanon!

Kommentarer
Postat av: sari

Åh,det är ju så gott med tacos. Ska nog göra det till helgen.Vi är ju endast 8 st i familjen.
Och alla gillar tacos.Vilken tur man har. Ha det

2008-01-15 @ 19:21:32
URL: http://morsan39.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0