17 Januari

Då är det 1 månad kvar till jag fyller 18. Wiie, tiden går verkligen fort nu och jag har mycket att göra innan dess. Suck, men de ska väl alltid gå. Kommer iaf bli massa party den 16e å sedan krogen lagligt ;) Tråkigt bara att två nära vänner inte kan komme :( Hur kan man planera något på min födlsedag ;) Moaha. Ne men de gör inget ju.

Stressig dag i skolan idag kan ja lova iaf. Ja å Camilla hara nog alldrig hållt på så som vi gjort idag. Massa saker som skulle fixas till öppethus som va ikväll. Tiden bara sprang iväg och vi han inte allt för mycket. Men Allan var jätte stolta över oss iaf för vi var så duktiga.

När man kom hem han man bara käka innan Johan ringde och fråga om ja vill köra gocart med dom ,men nej för fan haha sånt gillar inte jag. Blev att bror åkte med David & Johan fast ja kikade ju på iaf. Åkte till Vs med och kolla runt lite. Vart en rolig kväll iaf, nu blir de duschen och lägga sig i sängen och kolla lite i psykologi boken efter de decka :D

Händer i helgen då mitt folk?

Kommentarer
Postat av: Ida

Du vet väl säkert vad jag ska göra. Jobba och slita utan pengar. :( Usch..

2008-01-17 @ 22:59:33
URL: http://iiidanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0