2 Januari 2008

Förlåt förlåt förlåt att ja inte skrivit här på länge, men vårat internet kommer och går precis som de själv vill. SÅ ringde och skällde på Bornet idag och vipps hade vi internet igen. Sköönt.

Har gjort vääldigt mycket nu den sista tiden efter att internet försvann. Ska vi börja på juldagen kankse Ida ;)

Tisdag 25/12 - 07
Jag fick med mig Ida in til lstan blev fest på Byttorp hos moster, hade väldigt roligt. Och Ida blev "lite" full kan jag lova. Räknade sedan ner tiden så vi verkligen gick ut genom dörren prick 01.00. Då gick vi till stan och mötte Mellgren. Efter att Sammie stått åå tjötat en stund kom vi in ien taxi till Sjöbo. Mötte lilla Claes och följde med han hem. Ida hamna i Mellgrens säng moaha :)

Onsdag 26/12 - 07
Var hemma hos Claes hela dagen nästan. låg och myste i hans säng och pratade en massa som vanligt. På eftermiddagen svek han mig och gick till Mellgren och kollade fotboll. Men jag fick iaf pizza innan han gick vilket var snällt iaf :)

Torsdag 27/12 - 07
Var i stan med Ida och Jenny, gick och kollade kläder å sånt. Men ja hitta inget förutom ett par strumpor och en tröja skulle haft jeans med men fanns inga. Efter vi vart i stan tog jag och Ida bussen till Claes, stog och tjötade med han ett tag. Sen blev de mycket folk och jag och Ida gick till Mcd och käka gott :) Sen tillbaka till Claes. Stog och tjöta och Ida fixade i hyllorna de tyckte hon va kul tydligen ;)

Fredag 28/12 - 07
Var med Ida i stan då med, hitta i alla fall ett par byxor då och ett skärp mycket nice tycker jag. Sen hem till Claes och satt där ett tag, när C kom hem från jobbet beställde vi pizza eftersom ja e lat tog vi hemkörning, och Ida de spöregna med så de så ;)  Sen kom Mellgren och hämtade henne. Hoppas ni hade de skönt moaha :) Låg å myste med C i soffan tills My kom och hämtade mig. Åkte hem till mig och hade spelkväll. Gitarr Hero å singstar efter de blev de Wii med :) As kul hade vi . Sedan när My och Stefan åkte kom grannarna ist Jenny & Daniel :) Dom gick hem vid 4 eller något tror jag.

Lördag 29/12 - 07
Var en lugn dag och de behövdes kan jag lova. Satt och kollade film med mamma å så.

Söndag 30/12 - 07
Jörgen & Amelie kom och hälsade på, kollade film, Saw 4 och någon annan men vilken var de :/ kommer inte ihåg.  Och så köpte jag mig ett rosa ps2 de är så nice så :) Fick låna lite spel av Johan med. tackar man för :) Blev iaf sängen tidigt sedan.

Måndag 31/12 - 07
Nyårsafton, följde med Josse bort till rångedala och kollade på jeep/fyrhjulingarna som körde, va lite roligt. fick åka med Stefan på fyrhjulingen lite, roligt som fan men My skrek undra varför ;) Haha sedan åkte man Jeep med Jörgen och då blev de blött. Efter att vi var klara där ute åkte jag med Stefan på fyrhjulingen hem till oss, blev grillning ute och Ida kom och lovar er de va kallt haha. Efter de va klart blev de gå in öppna en öl och börja gör sig iordning inför kvällen, gick bort till grannarna vid halv 7 där de blev jätte god mat och många va redan väldigt fulla. Daniel var tolvslaget kul? Eller just de du sov haha. Jag och Ida tog bussen till stan och festa med Jocke å dom lite efeter de var de 12alget vid vattentornet. Kul. Tog bussen till grannarna igen sedan och efterfesta till halv 7. Kul som fan.

Tisdag 1/1 - 08
Vaknade efter 2 någon gång och var fortfarande full haha gick ner till alla andra som var här och möts av att Jenny och Daniel sitter och dricker sprit och öl igen haha. Ja var inte i så bra tillstånd och la mig på golvet å halvsov. När mormor kom blev de pizza jag och My var pyjamasgänget åkte in till samhället i pyjamas å hämta pizzan. Gottit. Och tre påsar chips köpte vi med mumms.

Och nu är det onsdag och ja tar de vääldigt lugnt, ska kanske till C sedan får se. de blev en lång blogg detta men va fan nu har ni att läsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0