20 Januari

Sådär helgen är snart slut och jag sitter hemma hos Ann nu, ska sova här i natt så man får lite sovmorgon imon :) Har varit en kanon helg måste jag säga.

I fredags var de verkligen party hos Lowisa hade verkligen as kul, även om mycket gick sönder och polisen kom. Men ingen fest utan polisen? ;) Men hade kul sedan kom Tobbe och skjutsade hem mig väldigt snällt måste jag säga :)

I lördags var jag med Ann. Hon fick mig att gå med på att kasta pil. Åkte hem till Patrik och ävade lite sedan ner till hans syster och fortsatte öva. Sedan till darten. Kastade med David, tycker de gick hyffsat bra för att de va första gånge. Förlorade 2 men vann 1 mot Ulle & Kent hehe =) Mycket nice sen kasta vi lite på skoj bara.

Idag har de varit väldigt slappt måste jag säga.

Och om ni undrar varför ja kanske inte kommer skriva så mycket nu igen så beror de på att jag inte har internet hemma IGEN =(. Mammas fel denna gången ;)

Nepp nu ska ja vara social mot Ann tänkte jag.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Jenny

det är faktiskt den 20onde idag

2008-01-20 @ 21:38:22
URL: http://jennythoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0