24 Januari.

Sitter i skolan nu och har de lite sådär kul, inget vill funka som de vill göra men de får väl gå ändå ;) Vill hitta på något roligt idag efter skolan men får väl se om de blir så eller inte. Kanske åka till Claes och slöa eller något... Vill inte va själv iaf de är en sak som är säker, eller hoppas på att Josse kanske inte jobbar kväll =) Få helt enkelt se vad de blir.

Bara för att man går i skolan och lägger väldigt mycket energi på körkortet ä man tråkig då? :S Bara för man inte vill ta bussen när man åker de så mycket i vanliga fall är man tråkig då? Jag orkar inte lägga ner energi och folk får säga vad dom vill. När ja får skjuts tackar jag väl inte nej men ja ringer inte och tigger om de av samma person hela tiden.

Skit samma orkar inte bry mig längre.

Imon ska ja iaf hem till Claes pappa å grejja lite.

Och ja tänker inte skriva massa mer skit här nu är väldigt irriterad av mig just nu bara.

Ta inte så mycket för givet hela jääävla tiden.

Josse snart kommer våren och vi ska få en så jävla bra vår, försöka göra den bättre än förra? Hmm blir svårt men inte när de är vi två tillsammans. Älskar dig de vet du och saknar dig min prinsessa.
Johan du ställer alltid upp till 110% känner mig så bra och glad tillsammans med dig och nu är jag enbart massa glad för din skull, och det hoppas jag du vet.
Ni två ä mina kärlekar <3


Claes du är alltid lite finare & lite bättre än ALLA andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0