27 Januari

Sitter hemma hos Johan nu och stör han och Alex vilket känns väldigt elakt men eftersom han är den ända som bryr sig så vad ska man göra =/ Har iaf vart hemma hos Jenny en stund ikcäll. Va la sådär kul har haft de roligare.
Innan på dagen så var vi uppe i Uddevalla och hämtade alla Amelies saker eftersom hon ska flytta ihop med Jörgen idag. Var väldigt trevligt och jag och jörgen dansade så snyggt i bilen :)

Igår var de skola so mgällde och efter de åkte jag hem till Claes pappa och hjälpte han att städa lite. Hade lite trevligt efter de skjutsade han mig ner till stan och mamma som är så jävla dryg kom och hämtade mig.

Imon vettifan vad som händer. Ska kanske till Claes får la se vad som händer just nu vill ja inte ett skit. Lägga mig i  Johans säng och sova.

Hur fan kan du säga så när du int ens vet hur allt ligger till? Orka med dig, jag gav dig en chans ja saknade dig men va fan dra åt helvete eller något jag ors´kar inte med dig och du lyckades förstöra denna kvällen rätt rejält kan jag lova.

I vissa lägen vet man verkligen vilka som är ens riktigt vänner och Johan nu vet jag att du är den ända jag någonsin kommer kunna få. Ni andra skiter jag verkligen i för ni är inget värda. Jag glider ifrån alla andra. Men helt ärligt så bryr jag mig inte heller.

Ni får ha ett jävla bra liv. Bättre än mitt.

Johan du är den bästa kompisen som ställer upp till tusen om inte mer.

Claes jag älskar dig. De vet du om. Föralltid. Finns ingen annan än dig i mina tankar. Om allt bara kunde blir bra mellan oss tror jag att mycket mer i mitt liv kunde bli bra också. Finns iaf här föralltid om du möjligtvis ångrar dig. Min kärlek är din <3

Kommentarer
Postat av: Badhh

haha lite full när du skrivit detta eller , Btw lägg ner mig kompis ;)

2008-01-29 @ 15:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0