3 Januari

Sitter här nu å tar de ganska lugnt. Jag å Claes sitter å pratar resor och Ida har bara Mell i huvvet ;) Tycker de e lite kul. Kom på tt kanske dags att börja spara lite pengar nu så man har råd att flyga iväg i juli/august :) Har ju kökortet att spara tilll med men förhoppningsvis har ja redan pengar till de och kan spara allt annat till resan. Kommer nog bli kul.
Ska snart hoppa in i duschen men väntar på att mamma ska komma hem måste kika lite saker med henne först. Planera lite ;) Ikväll ska ja va med Claes, vet inte vad vi ska göra haha ja vet vad han har för planer och puckot som mig säger ja? :O Wtf...

Blev att man la sig vid halv 4 4 inatt tror jag, haha jag Ida Mell å Claes hade fyrkant haha ;) Satt å tjöta på msn bra länge. Fatta inte vad C å M prata om jag och ida satt mer som frågetecken ;) Men man hade kul en jävla massa asgarv kan jag lova. Sen lekte jag med ett måttband med? Ida vet du varför ;) Hahaha.
Ne nu ska ja röka eller något. Ida är borta och Claes städar ;) Gulligt.

Herr Nilsson min älsklings A´pa ;)

Ida & Claes tack för att ni finns <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Vadå bara Mell i huvudet??? :O

2008-01-03 @ 14:54:37
URL: http://iiidanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0