4 Januari

Sitter hemma hos Claes nu och tar de lugnt, precis käkat lt frukost och ska snart sminka mig och åka ner till stan å möta mamma? Tror jag men vi får la se.
Igår satt man väl hemma till ca 8 då mormor kom och hämtade mig tog bussen till stan och mötte Claes på hans jobb va där med han lite innan han stängde så åkte vi hem till honom. Kollade en helt okej film sedan kommer inte ihåg va den heter men den va bra, lite komiskt att Claes med tyckte de men men ;) Sen åt vi rostademackor, mumms och sen satte vi oss och kollade slutet på en svensk film, de kallas humor haha. Riktigt roligt. Efter de skulle vi sova, men blev ju lite mys först :) hihi.

Och jag börjar bli bättre på att inte bli sur hela tiden tycker jag ;) Även om Mell tycker de e jätte kul å reta mig så ska ja fan bli ännu bättre på att inte reagera ;) Moaha sen får han leta upp någon ny som kan lacka...

Ida saknar dig redan bara så du vet :( Inget kul i Borås utan dig, så dröjer de en hel lång vecka innan vi ses igen. Hur ska jag klara mig? Å de är ju inte direkt gratis å ringa heller. Suck :( Du är i alla fall den bästa som finns å de vet du hihi. Så glad att de är som förut mellan oss så du anar inte. Men de är fortfarande 1 liten sak som inte är sig lik vet du vilken ;)?

Nepp om ja ska bli klar nu kanske så man kan åka. Vill iofs inte åka trivs bra hemma hos Claes. Men ja måste :( 

Ta en cigg och diska å sen sminka siig låter nog bra tror jag ;)

Kicki <3 Vännerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0