7 Januari.

Ny dag med nya möjligheter :) Är väldigt glad idag faktiskt även fast det var första dagen i skolan efter lovet. Men vi gjorde inte så mycket satt och slappa de mesta. Och prata om va som kommer att hända i veckan. Göteborg på torsdag med ngra från skolan, kanske kan bli roligt.

Har skrivit in mig på körskolan idag med. Körkortsteamet blev de, bra pris och mycket snällt folk. Har bokat in alla körlektioner redan och all teori. Så nu jävlar ska ja ha körkort fort vill jag lova. Har redan en massa saker inbokat men tänker inte avsljöja förmycket här. Blir min lilla hemlighet.

Igår blev de iaf att man åkte till Claes på kvällen. Å när ja kom dit hade de börjat en bra film missade en timma men hängde med i den hyffsat bra ändå. Claes förlåt att ja höll på att skalla dig ;) Jag blev faktiskt rädd haha. Sedan käka ja en massa godis och efter de blev de sängen + massa mys. Tog lång tid för mig att somna sedan förstår inte varför och har sedan sovit jätte dåligt inatt. Vaknat från och till hela tiden. Sedan vakna man 5-6 morse å va klar vaken försökte somna om men gick inte så de sluta med att ja la mig på en madrass på golvet där ja sedan somna riktigt skönt. Men klockan ringde nästan direkt :(

Lowisa hoppas första körlektionen gick bra idag :) Höll tummarna för dig my love.

Och Ida nu är de inte långt kvar tills vi ses. <3 dig

Ne plugga lite kanske när humöret fortfarande är uppe på topp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0