9 Januari

Skrev ett inlägg igår en blogg cpade ju sönder sedan så får lägga upp det idag istället då kanske ;)

Kom hem för en timma sedan ca. Har hunnit käka och prata endel med mamma. Hon tycker ja ska sova snart för de va så livat här igår och hon kunde inte somna? Hehe "oj" Kan bero på att de va lite folk här. Först kom Johan och drack kaffe och åt chokladpudding med mig. Mumms. Efter en stund till kom även Frida & Jenny hit men dom fick bara kaffe allt annat va slut hehe, sorry men ni får förvana lite mera ;) Vid halv 1 tror jag allt att jag hamnade i sängen tillslut. Får ju inte glömma att ja va duktig och plugga teori igår med.


Idag har ja hmm vart i skolan? Haha efter de gick ja å Lowisa till körskolan en stund,, gjorde en utav pärmarna gick ju faktiskt hyfsat bra tycker jag. Bättre på måndag. Sedan vid 3 halv 4 åkte jag hem till Claes. Blev att vi också pluggade teori ett tag, han vill nog få de där körkortet innan mig tror jag ;) Pluggade iaf i 2 timmar tror jag. Kändes bra, måste ju verkligen ligga i nu kan jag lova. Vill ha de innan sommaren och helst av allt innan elmia.


Imon Gbg med skolan blir la kanske nice, hoppas de iaf.


Och nu jävlar ska vi sjunga,


Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år, och när hon har levat, och när hon har levat, och när hon har levat uti hundrade år, ja då ska hon skjutas ja då ska hon skjutas ja då ska hon skjutas på en skottkärra fraam. Ett fyr falligt leva för Ida hon lever hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRAAAA! =)

Grattis älskling hela 18 år idag och stor flicka och gör vad du vill =) Hoppas din dag varit kanon men jag lovar att försöka göra den bättre på fredag. Älskar dej.


Då, nu & föralltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0