Blir inte som man tänkt sig.

Skulle lagt mig tidigt idag men så blev de ju inte. Men kan bero på att ja tjötat med Ida på msn endel också kanske. Sitter och gäspar men ändå lägger man sig inte då är de något som är fel på en ;) Å Mellgren tycker ja ska byta efternamn så ja slipper heta Kristin "Rimmstuga" Schélin haha han e elak, men de stämmer ju iofs ;)
Ne men om ja ska leta upp mina kuddar nu kanske?

Finns så många förhoppningar och önskningar jag har och ja vill verkligen att de ska bli verklighet. Blir galen på sånt här, men va fan ja ska klara av de, eller försöka iaf.

Förlåt för ja va "lite" elak innan... Haha men blocka mig inte för de, sweet de va saningen MOAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha. Du är taskig mot honom!! :P

2008-01-05 @ 08:27:13
URL: http://iiidanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0