Lördag.

Sitter hemma och känner mig helt tom. Vet inte varför de känns såhär. Men men, kan bero på att jag saknar Ida hela tiden väldigt mycket. Tycker jag att en vecka kommer vara jobbig hur fan kommer då en månad i sommar att vara? Men ja ska väl klara det också.

Känns som att det är väldigt mycket som händer just nu fast egentligen inte ett skit. Några blir man väldigt nära vän med medans andra blir sura och drar sig undan. Ska man inte kunna ha många vänner? Jag tror ändå att 2008 kommer bli så väldigt mycket bättre än 2007. Verkligen hoppas och vill de. Håller tummarna för det iaf.

Ikväll kommer Ann hit i alla fall blir tre rätters middag och efter de får vi a se. Kommer kanske bli mysigt.

Nepp ja ska nog sluta tänka så mycket och bara leva dag för dag, allt kanske blir bättre tillslut. Hoppas kan man ju alltid göra i alla fall.

Längtar efter sommaren <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Naaw. Du är mitt ALLT Kristin Schélin!!!

2008-01-05 @ 16:27:24
URL: http://iiidanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0