Natten...

Sitter och tar de väldigt lugnt nu, har förklarat lite saker för Badh om blogg men han orka inte fixa mer men de va kul ändå. Han tycker jag e trög å de e elakt´, när de egentligen är han som är de. Har gjort en test blogg till mig själv med så ja kan sitte å grejja lite. Den blev faktiskt lite snygg tycker jag.

Ann & Mormor va här innan idag och käka massa gott, mamma fick til lde riktigt bra måste jag ju erkänna. Sen var ja å moster rastlösa så de blev att kolla massa roliga och en del lite mindre roliga filmklipp på nätet. Men sen har ju min dator fått ett eget liv ockå och får för sig att sova mitt upp i allt och stänger av sig. Men men, väcker den igen moaha.

Nu ska snart Frida ringa och prata med mig och så ska vi ta en cigg. De är mörkt ute och jag vågar faktiskt inte gå ut själv sån mes jag är. C ville inte prata med mig han tyckte ja kunde bli bortrövad av trollen. Bara för han e så elak ;)

Nepp ta på sig jackan och springa ut i de vackra vädret nu :)

C <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0