Nattuggla.

Haha vi sitter som fån och skriver till varandra nu. Ida är flumm och det gör att jag också blir det. Helt ärligt skulle vi lika väl kunna sitta alla tillsammans. Ist för å sitta vid varsin tråkig data.
Claes är störd haha, Ida är ännu mer störd och Mellgren haha. Han e seg (som vanligt)
Va fan ska ja skriva då Pucko eftersom du tvingade mig ;)

MELLGREN VET DU VA! JA E INGEN LACKARE ;)

Haha alla e störda ja e trött och ja ska hmm. Lyssna på cp låten ja fick av Claes, lite fun.

Ne om ja ska röka nu kanske. Sen sova alla är lite tråkiga nu och är tykna moaha ;)

Tror dom har en pakt! Typ alla mobbar Kicki, ja ska slå dom. Ida dig med ;) Bara för du e så snygg.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vet. Jag är så jääävla snygg alltså ;) Och vet du? Jag älskar dig! :D

2008-01-03 @ 04:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0