Tisdagen den 22 Januari.

Sitter i skolan nu och har arbetsmiljö och säkerhet. så tråkig lektion så de finns inte men de får gå. Är ju inte så långt kvar i skolan ändå tills de är sommarlov.
Händer inte speciellt mycket i mitt liv just nu heller, pluggar på som en idiot bara och de behövs kan jag lova.
Imon blir de ännu mer plugg kanske att man ska vara med C med men vi får väl se vad som händer.

Inte långt till ja fyller år heller. Men nu längtar jag inte ens längre efter att fylla 18, vet inte varför men de känns inte speciellt och jag vill att tiden ska gå sakta så ja hinner fixa allt jag vill fixa innan dess.

Ska ha idrott efter denna lektionen och efter de slutar jag då ska ja hem och städa mitt rum och kolla i mammas rum hur fint de blev de är ju gubbar hemma idag som håller på med det =) Hoppas de blir fint. Hjälpa henne och måla lite i helgen kanske?

Får se om C pratar med sin pappa så jag vet om ja ska hjälpa han eller inte.

Ne jobba lite nu kanske och hoppas denna lektionen springer iväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0