w.ebuddy.com29 Januari.

Nu är det inte långt kvar tills jag fyller år bara 19 dagar och jag tycker tiden går grymt fort. Den helgen jag fyller år är verkligen väldigt bokad och det kommer bli kul. På fredagen ska man ha kalas för släkten pappa å alla dom från Göteborg ska komma och det kommer bli roligt. På lördagen så ska man ha lite fest för vännerna och efter de blir de iaf krogen söndagen ska ja rå plugga och så kommer lite annat folk till mig med. Får se om Claes ska vara med både på fredagen och lördagen den helgen jag hoppas de och jag har ju faktiskt frågat men bvi får la se vad svaret blir =)

Vad har man gjort de senaste då? I söndags var jag upe hos Claes kikade på film och kolla lite när han spela poker men jag blev trött och gick och la mig tillslut. När la du dig Claes =/?
Sen va de körskolan igår med har bara en teorilektion kavr nu. Wiiie.

Idag blir de väl lugnt tror jag, vill göra någor kul efter skolan men vet inte om ja orkar.

och den stora frågan går inte vänner före killar? Jag trodde det och jag tänker inte hålla på att springa efter dig och ta upp kontakten om och om igen. Detta är ditt val nu men kommer de inte funka så är det bara ett hej då som gäller. Tänker inte slösa ut tid på dom jag inte vet helt säkert bryr sig tillbaka.

Sen så ska ja börja umgås mer med min Jenny som är den bästa som finns. Saknar alla stunder tillsammans med dig så de är sjukt. Ingen är ju bättre än dig och fy på oss att vi inte ses.

Ne nu ska ja jobba lite med denna skiten som vi håller på med sedan ska robin skjutsa oss till idrotten lata som vi är men de tackar man mycket för =)

Glöm aldrig att killarna kommer och går. Men hur lätt är det att hitta nya vänner som man verkligen kan lita på? Man kan inte bara kasta bort vännerna för kärleken. ALDRIG, aldrig kan man göra det!

Kommentarer
Postat av: Ida

Har frågat dig om du ville att jag skulle följa med till gbg i helgen, men troligen var svaret nej. Vet inte hur jag ska försöka om du aldrig ens ger mig en chans.

2008-01-29 @ 15:48:42
URL: http://iiidanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0