1 Juni =)

Vilken underbar helg och slut på skolan. Har fått reda på alla betyg nu i skolan iaf! Slutade på 5 G, 3 VG & 1 MVG så jag är helt nöjd =) Eftersom jag inte sattsat på mer än G i något ämne så är de ju bara tacka å ta emot ;) Men men.

I fredags var de iaf lugnt! Skulle vart med Camilla men blev ju tyvärr inte så :( Så jag satt borta hos Jenny och rökte vattenpipa ;) mumma. Sedan va Jossan här lite med =)  På dagen var man i stan med mammsen med innan skolan! Hitta en as fin kjol och tröja som jag köpte =) Såg ett par nice shorts med men kanske var bra ja inte köpte dom Jenny ;) hehe. Köpte snygga kläder till bror med fräääckt ;)

Igår var det varberg som gällde, sola för hela slanten, och ja brände min rygg lite aj, Men va fan de gör inget nu är jag iaf lite brunare igen vilket ja tycker om ;) Sedan blev de åka hem fast var uppe i skogen och smög runt först. Skumma typer de finns! Ni har inget här å göra!!! Sedan blev de iaf stan och mötte Mimmi sedan ut till Camilla och parta loss lite (= Va riktigt trevligt fast att man inte kände så många... Får festa ihop igen babe snart!

Nu har jag iaf försökt ligga ute i solen men de blåser ju inte ett skit ute =/ panik. men ja ska ut snart igen! Så jävla gött väder så de finns inte (=

Haha å sedan så är halkan bokad nu med. Går framåt även fast jag är segare än segast :S Men men de får ta sin tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0