Orkar inte skriva längre =/

Ja så är det har ingen ork alls att skriva någon blogg börjar tycka de är tråkigt haha men de har väl jag kanske sagt innan kan jag tänka mig men ändå fortsatt!

Har väl hänt lite iaf kanske inte allt för mycket men ändå ;)
Började ju jobba förra måndagen så har allt tjänat ihop ett par kronor nu! Känns bra!
Min älskade har fyllt 20 också! Så den 14 var de party hemma hos henne! Tyckte de va riktigt kul även om de var tråkigt när alla drog på krogen och ja som inte hade några pengar fick stanna :(

Vad har hänt mer för kul då? Ja hmm inte mycket alls egentligen vart i skara hos Perrra lite träffat Emmy & Frippe när dom va här! Gjorde världens bästa låt som inte får finnas längre tillsammans allihopa var delaktiga på något sätt och gjorde världens låt som blev hmm ja? Omtyckt av vissa men hatad av dom som inte får hata den ;)

Övningskör gör jag iaf för fullt nu eftersom att jag har uppkörning snart! Får vi se hur de går nervös är jag iaf  ;) Fya!

Och midsommar blir lugn eftersom jag ska jobba lördag morgon men va fan de är goa pengar och man behöver inte dricka för att ha roligt!

Ne ja vet inte va ja ska skriva så ni blir nöjda haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0