Vad ska man göra för att de ska bli rätt?

Igår var väl kanske inte den bästa dagen :( Dagen började bra lång go sovmorgon eftersom man inte jobbade. Sedan stanna Johan utanför så åkte man med han en sväng. Alltid trevligt och tack för colan och bullen ;) hihi. Sedan kom man hem och allt blev väl typ ett helvete!!!

Klart att jag reagerar som jag gör inte de roligaste precis att få höra sånt! Men men jag får väl vänta å framtiden den som du försöker förutse nu! Allt var/är iaf underbart! Du säger att inget kommer ändras eller har ändrats men de har de för mig! Håller iaf tummarna för att allt ska bli bra igen.

Sedan blev de övningsköra igen åkte till äspered och sedan till Gunnel och hälsade på! Va där ett bra tag! Vi skulle stannat och tagit en cigg men de blev kaffe godis och kakor haha :) Sedan blev de iaf hem!

Slängde sig på sängen och prata med dig igen! </3

Dagen idag börja väl inte heller speciellt bra. Linus kom upp och sa att hästen gått ur hagen fattar inte hur den lyckas hela tiden, men men va bara att ta sig upp springa bort till hagen och leta efter hästen.

In i duschen nu iaf så får vi se vad som händer efter de!

Kommentarer
Postat av: s

stäng ner så man slipper läsa samma varje gång Kicki

2008-07-04 @ 17:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0