.....

Sitter hemma nu, efter att ja hade varit hemma hos Claes ett tag helt själv idag pkte jag ner till hans jobb och tjötade skit. Stanna där ett ganska bra tag, vet intevarför för de va drygt haha ;) Men lite goa skratt blev de nog allt då och då. Sedan tog man bussen hem och mammsen kom och hämta mig vid bussen.
jag och stora lillebror har suttit och spelat  gitarr hero hela eftermiddagen. Han är bättre än mig och så kan de ju inte vara =O

Och Camilla kan inte heller följa med till Ayia Napa =( så då kan inte jag heller åka längre. Hemskt, ja som vill åka, fan då... Men men va ska man göra? =/ Ingen annan som vill åka med mig? (A)

Saken är ju inte bättre nu när Frölunda ligger under i inför andra perioden med :( Vinn snälla. Haha. Orkar inte höra på C:s tjöt om vi förlorar, men men.

Kanske sova tidigt idag? Jag är inte ett dugg trött. men ändå skönt att sova länge hihi =)

Skara nästa tisdag iaf =) Trevlans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0